Saturday, August 23, 2008

忙碌的周五

今天这个周五除了早上,从午餐开始就没办法专心工作了。哈哈!有许多的节目等着我呢!就在此一一的记录下来吧!

1115带着兴奋的心情和同事去了Sunshine Square。这地方也可以兴奋?当然。。。因为我将可以玩很久没有玩的保龄球了!哈哈,这样的兴致应该不会很幼稚吧。

不幸的是保龄球场在维修中。哎!就只有换地方吧,到BJC去了。我们先在广场外用午餐。惨!一时没联络另外一辆车的人,得罪了一位小姐。我连环道歉好几次,phew,终于被原谅了!哎,女孩子有时还真难搞得,还是单身好。。。

我们九人一人玩两场,玩得很兴奋。我的成绩是97,147。哈哈!可是第二场的冠军呢!非常遗憾的是,我忘了携带相机,所以没能把我和大伙儿胡闹的情景拍下来。。。写着此blog时,仍感受微微的遗憾和懊悔!

1430才回到office。准备1530的茶点.这是一个给三位将要告别的同事而设的茶点。有点不舍得,但又能做什么呢!有些还在此岛,只希望保持联络,有机会就一起出来聊聊,叙旧。能认识也是一种的缘分。

晚间2130,活动地点New World Park的流星雨Lioz民歌餐厅。这是我第一次去。幸好今天人不多,可以拿到好位置。环境不错,还蛮舒服的。我叫了套餐,好饱哦!今天唱歌的是俊男和美女。听说俊男有参加QB的Sing&Shop歌唱比赛。

每次听着他们唱歌,都会有一股莫名的自卑和羡慕。自卑是自己不会唱歌,羡慕是别人怎么能把歌唱得这么好听。


好辛苦呢!嘿,你们还真以为我是蛇,我可是拼命伸出头来呢!


夜猫子们,来张合照。我好喜欢这张沙发!想买一套呢!


CH:玉女玩牌?!怎能和我闯荡多年的大只佬比...哈哈哈!
FY:看来...他已中记。是时候出王牌了。咯咯咯!


闲夜还年轻的我们,虽然已是将近1点,仍有下一站:Screwball玩桌球。这是我的第二次,所以本人对桌球的规则,玩的姿势非常的陌生。管他的,尽情玩就对了。

凌晨230,离开此地,回家睡觉。。。




A Busy Friday
It was a busy Friday. Not because of heavy work load, but a lot of events were waiting for me.

We, nine of us, had two bowling games during lunch hours. I have scored 97 and 147. We spent almost one and half hours and reached office around 2:30pm. Luckily, we all were safe to reach our own cubicle. Lucky!

An hour later, we had our tea break. I seldom have mine and yet it was different. The tea break was prepared for three colleagues that going to leave us to pursue another carrier. I do miss them a lot. Keep in touch ok?

Night event, meeting place Lioz, music cafe. My first time there and it was nice place to listen to ppl sing. Why they can sing so well and yet I can't? Well, I'm who I'm, just be it. :)

After that we went to Screwball to have pool game. Well, it was mine second times playing the game. No good and yet had fun!

2 comments:

孤独愚人 said...
This comment has been removed by the author.
孤独愚人 said...

phew...
you're so lucky not catch by you boss.

your office hour got flexible time?
I wish one day might apply at your working place.
:)