Wednesday, August 27, 2008

KFC 早餐

餐桌上已搁放很久的KFC早餐回扣卷,今早成功抓住我的注意力了。

一向来我都不爱油腻的早餐,如经济面,椰浆饭。。。终归就是华人式的早餐。反而我喜欢西式早餐,三文治,果汁或水果,乳酪。。。哇!想到都开始要流口水了。。。

反正今天午餐有人请客,加上有回扣卷,实在是诱人。哈哈,就用午餐钱来试试KFC的早餐吧!

这是我很爱的椰浆饭,加杯鲜橙果汁,赞!
(I just love nasi lemak, taste so good!)

香喷喷的椰浆香饭,配上酥酥的炸鸡条,脆脆的将鱼仔,实实的黄瓜粒,淋上香辣可口的浆料,全包在松软美味的饼皮。。。我可没有收KFC一分钱的广告费噢!
(A fragrance coconut milk rice, with crunchy fried chicken pop corn and anchovy, fresh cucumber, topping with a spicy yummy sambal sauce, wrapped with a soft tasty rice flour wrapper...mouth watering...)


KFC Breakfast
This is all because of the discount coupon, plus, someone going to treat me a lunch today, so these attracted me to have a KFC Nasi Lemak wrap as my today breakfast.

A Nasi Lemak Wrap with a cup of fresh orange juice, cost me RM6.00. A quite expensive, and yet a stomach filling breakfast.

I just simple love the taste, yummy!

No comments: